RECENZE- Léto modelky

28. července 2015 v 10:26 | Kerr

Název: Léto modelky (A model summer) Léto modelky

Autor: Pavlína Pořízková

Počet stran: 376

Píše se rok 1980 a patnáctiletá dcera českých emigrantů Jiřina přijíždí ze Švédska do hlavního města módy Paříže, aby zkusila štěstí jako modelka. Nikdo tu neumí vyslovit její jméno, nespravedlivý svět modelingu se na zakřiknutou a chudou dívku dívá skrz prsty, agentury i fotografové jí nesnáší- aspoň to si myslí. Po prvních pár dnech by se okamžitě toužila vrátit domů. Nezdá se, že by někomu chyběla, to samé se dá bohužel říct o jejím domově, kde jí čeká sestra Kristýnka a matka. Obě dvě se od ní odcizí, ani s nejlepší kamarádkou Hatty si nerozumí tak jako dřív. Když navíc zjistí, kolik si může vydělat, rozhodne se zůstat a překousnout všechna trápení a problémy. Navíc touží po jiném, lepším životě. Chce se zamilovat, mít kamarádky, peníze, slávu, spoustu oblečení. Touží být jako všechny ty krásky z obálek módních časopisů, být žádaná, slavná. Ale pod všemi těmi luxusními šaty, zahraničními cestami a večírky se slavnými celebritami číhá jiný, mnohem drsnější svět. Drogy, sex za úplatu a bezohledná manipulace.

Jak jistě spousta z vás ví, modeling je jedna z věcí, kterými bych se opravdu toužila zabývat. Proto jakákoliv knížka, článek, časopis nebo zpověď modelky musí projít i mým dychtivým okem! Tato kniha byla napsána známou modelkou, která se již v tomto světě pohybuje několik let, takže se kniha čte velmi dobře a především se dozvíte spoustu informací, které jste možná o modelingu ani netušili. Knihu jsem přečetla jedním dechem, některé scény byly vážně děsivé, jiné dojemné. Celkově jsem měla z knihy pochmurnou náladu, každopádně doporučuji přečíst všem, které tato oblast zajímá- rozhodně neprohloupíte.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.