Cvičím každý den. Vy ne?

21. ledna 2015 v 18:57 | Kerr |  PRO SLEČNY
Moje první a jediné předsevzetí, které dodržuji, je pravidelně cvičit, nebo se minimálně protahovat. Jsem děsně neflexibilní a strašně mě to štve. Chystám se to změnit a musím říct, že pokroky jsou znát už po pár dnech! Minulou středu jsme začali chodit do fitka s holkama z naší a vedlejší třídy. Hrozně mě překvapilo, jak jich polovina vzdychala a funěla po čtvrt hodině, zatímco já byla stále plná energie. Co vy, jak byste si vedli?

Vždycky jsem si ráda prohlížela všechny fitness blogy, obrázky, tipy a rady a záviděla holkám, který mají krásnou postavu. Sice jsem od přírody hubená, no spíš vyhublá, ale postava se mi nelíbila. Chci mít svalnatější ruce, břicho i nohy a cítit se fit, ne jako anorektička s nádechem smrtky. Cvičila jsem doma občas už minulý rok, ale velmi nepravidelně. Moc jsem na to neměla čas (Nebo ho nechtěla mít?). Musím se přiznat, že ani teď nevěnuji dvě hodiny jen cvičení. Bylo pro mě hlavně nejtěžší vybrat druh cvičení, mamka cvičí kardio a já chtěla s ní, ale po tom jsem ještě víc hubla. Našla jsem si si nějaká posilovací cvičení, která si zacvičím párkrát do týdne, mám dvoukilové činky a další pomůcky a ráda to střídám.

Co ale dělám každý den, je protahování. Jak už jsem říkala na začátku článku, jsem naprosto nepohyblivá a strašný dřevo a myslím si, že tímto bych to trochu vylepšila. Protahuji se druhým týdnem a samotnou mě překvapuje, jak rychle vidím výsledky. Můžu jen a jen doporučit tento postup:



Naprosto si protáhnete všechny svaly nohou a uvolníte se.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Baalberith Baalberith | Web | 22. ledna 2015 v 13:38 | Reagovat

Úžasné že to dodržuješ :3 já se také snažím cvičit každý den a šlo mi to, dokud jsem neonemocněla a nenarušilo mi to celý systém :/

2 sarush ef sarush ef | Web | 22. ledna 2015 v 21:09 | Reagovat

Já teď začala zase po nějaké době posilova a cítím se mnohem líp :)

3 fakynn fakynn | E-mail | Web | 23. ledna 2015 v 13:20 | Reagovat

Je super, že držíš a cvičíš, já to teda moc nedodržuji, bohužel, ale vymlouvám se na to, že jsem nachcípaná. :D

Půlku z těch cviků bych ais nedala, zlomila is páteř, přetrhala svaly, haha. :D

4 Ellí Ellí | 27. ledna 2015 v 15:50 | Reagovat

Teda, seš dobrá, že to zvládáš takhle dodržovat! Mám dost podobné problémy jako ty - hubená (no dobře, když přimhouřim oko tak můžu říct štíhlá) a hlavně hrozně neohebná... Vážné jsi mě teď dost inspirovala a začnu s tou protahovací sestavou :D :-)

5 Ness Ness | Web | 29. ledna 2015 v 23:31 | Reagovat

Palec nahoru (y) :) jen málo lidí dokáže vydržet novoroční předsevzetí tak dlouho, jako jsi to dala ty. Doufám, že to brzy nevzdáš a budeš se držet svého cíle. Ostatně přece nemáme nic jiného, než ty cíle... nebo ne? :)

6 World by Jane World by Jane | Web | 10. srpna 2015 v 11:26 | Reagovat

Já jsem začla před prázdninama cvičit každý den, ale pak jsem byla často nemocná, tak jsem s tím přestala a teď začínám tento týden znovu...
Jsem dost hubená, takže to cvičení ani moc nepotřebuju, ale myslím, že mi to neuškodí:D Cvičím každý den jen chvilku, vždycky se nejprve rozcvičím, pak dělám kliky, protože bych chtěla mít silnější ruce a pak ještě sedy lehy a cviky na spodní břišní svalstvo (žádné tuky ny břichu nemám, ale mám ho docela dokulata a to se mi nelíbí).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.